Kdo jsme
Zřízovatelem klubu je spolek Blátivé děti, z.s.
Předsedou spolku je Kateřina Jiřičková.
Vystudovala Přírodovědeckou fakultu UK, obor Ochrana životního prostředí. Pracovala v lesním klubu Mezi stromy a ve Středisku ekologické výchovy Lesů Praha. Vedla kroužek Blátivé děti a kroužek Kendó. Absolvovala kurzy lesní pedagogiky, Respektovat a být respektován, Kritické myšlení pro nečtenáře, Psychologie MBTI, kurz chůvy pro děti do 7 let. Mám dva syny. Realizuje se také v Sousedském spolku Homolka-Motol.
Průvodci klubu Blátivé děti:
Vystudoval jsem Kreativní pedagogiku, 2 letý kurz pedagogiky a přidružených disciplín jako je přednes, autorské čtení, pohybová a hlasová výchova nebo dialogické jednání na KATaP DAMU. Zajímá mě alternativní školství, psychologie, přírodní farmaření a hra na kytaru. V pedagogice je pro mě důležitá otevřenost a volnost, aby dítě samo hledalo, co ho zajímá a pedagog ho v tom podporoval, spíše než mu určoval, co má dělat.
Magdalena Hrubá (po, út, st)
Vystudovala jsem Vysokou školu uměleckoprůmyslovou obor Filmová a televizní grafika. Dlouhodobě pracuji v lesní školce a škole ZeMě, vedu výtvarné tábory, výtvarné a animační workshopy a badatelsko- přírodovědné kurzy . Absolovovala jsem kurz Hodnotového vzdělávání Cyril Mooney. Ráda se pohybuji v přírodě, zkoumám, pozoruji, zpívám, kreslím, maluji, fotím, čtu. Zajímám se o hudbu, film, léčení, intuitivní a Waldorfskou pedagogiku. Mám tři děti.
Martina Rohlíčková (po,pá)
Anna Parkánová
Jméno mé je Anna, prošla jsem waldorfskou školou, dělala jsem řezbářství na SUPŠ a dějiny umění na KTF. Po narození dětí mě začal zajímat svět dětí, kontaktní a respektující rodičovství, svobodné, waldorfské i lesní vzdělávání. Baví mě příroda již od dětství, navštěvovala jsem turisticko-vodácký oddíl, který jsem poté i nějakou dobu vedla.
Jana Hacmacová
Studovala jsem střední pedagogickou školu obor předškolní a mimoškolní pedagogika v Kroměříži, pokračovala jsem studiem dějin výtvarného umění na KTF UK v Praze, během studia na VŠ jsem hlídala děti v několika rodinách a v dětských koutcích, 4 roky jsem pracovala pro Mozartovu obec na Bertramce. Jsem mámou dvou dcer a jednoho syna a v přípravě na toto období jsem prošla kurzem Respektovat a být respektován a Rodičovství jako cest.
Průvodce lesní škola Vlaštovka:
Lucie Veselá
K dětem jsem měla vždy blíž než k dospělým. 20 let jsem se pohybovala v oddílu od dítěte po hlavní
programovou vedoucí na táboře. Vystudovala jsem speciální pedagogiku a učitelství pro 1. stupeň,
pracovala s dětmi i dospělými s autismem, byla asistentkou pedagoga i třídní učitelkou na běžné základní
škole. Ale tu pravou školu mi dávají až moji dva synové, kteří mě učí žít tady a teď, vnímat a obdivovat
vše kolem nás, být autentická, nehnat se za výkonem a dokonalostí a mnoho dalších „klišé“, jejichž
hluboký význam mi unikal. Čím dál více si uvědomuji originalitu každého člověka, rozdílnost jejich
potřeb a tedy neexistenci jediné správné cesty. Snažím se přepsat vzorec z „co by se mělo“ na „co
funguje“ a jsem stále na cestě...